Välkommen Saga!

Nu har vår lilla älskling Saga kommit!
Hon vägde 2141 g och var 44 cm. Hon är så otroligt söt och jag är kär!
Det är en snäll liten tjej med brunt-rött hår, ögonfärg är fortfarande blå så det skall bli intressant att se vilken färg hon kommer få. Hon är bäst på att sova, äta och bajsa. Men framförallt är hon mysig!
Jag är så lycklig, Saga är det bästa som någonsin hänt!


Min lilla tjej ser oerhört förvånad ut!


Pappa Jimmy med dottern Saga och valpen Vilde


Min pluttis


Puss från mamma


Min ängel


Såhär kan man också se ut, bara att rynka ihop musklerna i ansiktet och - tadaa!


Lilla fjutt, så älskad!


Saga ligger och myser i vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0