Vardag och funderingar

Idag har jag städat ur garderoben och tvätten är igång. Märker att jag lättare får ont i ryggen och blir tröttare snabbare, för att inte tala om huvudvärken.
Får ta små pauser mellan varven, och har nu bestämt mig för att skjuta upp ytterliggare städning till imorgon. Tvätten, vika och bädda sängen skall göras idag. Inget mer.

Jag börjar oroa mig för ekonomin och vad vi kommer ha råd med.
Satt och gjorde en lista på saker vi behöver - och vad det kommer att kosta.
Slutsumman tror jag kommer ligga på minst 15.000 kr.
Jag hoppas vi hinner tjäna och spara ihop så mycket pengar fram till oktober.
Annars vet jag inte vad jag gör...

Bebis sparkar för fullt, så vinkar in en liten spark här från liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0