Lite blandat

Mardröm igen, den här gången var eld inblandat tillsammans med min familj på ett hotell. Hemskt.

Jag känner av foglossningen en aning, var ute och gick men var tvungen att stanna då och då. Jimmy frågade om jag klarade av att gå upp i uppförsbacken - och ja! Här skall vi inte lata oss. Jag blir andfådd av ingenting, hjärtat pumpar så mycket att jag nästan ramlar omkull. Det har börjat dra och slita lite i legamenten igen, men här klagas det inte :) Det viktiga är att bebis har det bra och växer där inne.

Det är lång tid kvar tills rutinultraljudet, hela 16 dagar. Om 16 dagar kanske vi har fått reda på om det är en pojke eller flicka vi väntar på. Men framförallt vill jag veta att allt är ok med bebis. Det är jobbigt att gå så långa perioder utan att se efter med ultraljud eller lyssna på hjärtat.

Imorgon skall Jimmy på arbetsintervju. Håll tummarna :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0