Jag MÅSTE skriva det igen

För jag TROR att det är bebis jag känner!! Jag börjar snart bli helt övertygad!
De små "puttarna" blir starkare och starkare, och nu känns de inte bara på kvällen var 3:e dag utan känner det också nu när jag sitter och skriver här.
Jimmy är nyfiken och vill också känna men tyvärr går inte de små "puttarna" ut hela vägen så han känner inget. Men tänk om det är liten som sparkas och slåss för fullt där inne. Vilken grej! Sade till Jimmy att den måste ha tagit efter pappan sin, så som h*n håller på :)
Men det behöver inte vara bebis som sparkas. Det kan ju vara någon bubbla också.
Önskar att någon kunde hoppa in i magen och känna efter för att sedan komma ut och berätta om det är bebis som petar eller inte. Eller så kanske jag får svar den 21 maj då rutinultraljudet skall utföras. Då lär jag i och för sig ha svaret redan.
Vill bara njuta av de små puttarna. Om det nu är puttar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0