Bebiskoll

Samma dag som Anna ligger på förlossningen och föder barn springer jag till min barnmorska för att lyssna på hjärtljud och prata mammagrupper och profylaxkurser.
Hjärtljuden låg på 140/145, vilket är jätte bra, och bebis är nu ungefär såhär stor *visar med händerna*. Vi har bokat in köns-ul 19 juli och alla andra möten fram tills förlossningen.
Nu är det exakt halva tiden kvar sen så är det min tur att mysa med bebis.

Det slog mig tidigare idag hur fort det gått att komma hit - halvvägs in i graviditeten! Nu är det exakt lika lång tid kvar som det var när jag först fick reda på det och det går ju så himla fort så snart ligger jag där på förlossningen och undrar hur det kunde gå så fort. Det känns inte riktigt så nu, men när jag ser tillbaka på första halvan utav graviditeten så tänker jag så och då kommer jag defenitivt tänka så då.

Men tiden går lite väl långsamt... Vill mysa med bebis nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0