1 maj...

...och ingen demonstration för min del. Jag hade tänkt demonstrera, men jag sov istället. Jag är en mycket trött människa.

Min pappas sambo Eva ringde mig för att kolla om vi skulle mötas upp vid demonstrationståget och jag beklagade mig över att jag försovit mig, vilket jag inte hade (men jag trodde det). Planen var att jag skulle mött upp Eva tillsammans med andra diverse vänner, men har tyvärr inte fått tag på någon som vill demonstrera. Detta sade jag till Eva. Hon förstod.

Istället bjöd pappa och Viktor med mig till Burger King -där skall det festas i hamburgare! Jag är lat, jag är trött och jag tycker om hamburgare.

Jag har inte hunnit prata med Viktor om att jag väntar barn så idag skall jag ta det samtalet. Han vet redan om det, men vi har inte pratat om det. Ser fram emot det!
Viktor skall bli morbror, och det tror jag att han är glad över. Men det betyder också en stor förändring för honom då han inte kommer vara nummer 1 längre. Detta skall jag prata med honom om. Men inte idag. Idag blir det hamburgare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0