Bebis, är det du?

Har läst på om dessa "bubblor" i magen som jag nämnt tidigare, och jag tror faktiskt inte att det är några bubblor. Det jag känner blir nämligen starkare och starkare. Alldeles nyss kände jag flera små "puttar".
Tänk dig det sötaste och det underbaraste som finns - och så tänker du att det rör på sig, inne i dig. Vilken känsla! Vågar dock inte ta ut något i förväg. Men jag tror, och hoppas, att det är liten jag känner. Vill så gärna känna dig lille vän!
Nu kan bebis uppfatta ljud.
Mina känslor för den här lilla varelsen växer för varje dag. Vilken kärlek!

Nu sitter Jimmy och tittar på sitt älskade program M.M.A. De slåss, de sparkas och de håller fast varandra. Ser otäckt ut. Eller, det såg värre ut i början. Hemskt att jag börjat vänja mig. Jag som inte gillar våld.

Kommentarer
Postat av: plötten

Lilla grodan kom ut nu!

2010-05-03 @ 14:21:21
Postat av: Anna Z

Var haller J pa med MMA? Victor haller ocksa pa med det. I Majorna.

2010-05-03 @ 15:18:42
Postat av: Hanna

Just det! Det gör han ju! Jimmy tränar vid järntorget. Synd att det inte var samma klubb.

Kul att du är här inne och läser :)

2010-05-03 @ 18:36:34
URL: http://babyjourney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0